Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu, świadczone usługi elektroniczne, sposób i zakres przetwarzania danych generowanych przez Użytkowników oraz przekazywanych przez nich danych osobowych. Wskazuje także na Zaufanych Partnerów, wspierających działanie sklepu i realizację zamówień, oraz wykorzystywane przez nas technologie.
§1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy (dalej: „Sklep”) dostępny pod adresem horselinepro.pl realizuje internetową sprzedaż detaliczną na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej: „Regulamin”).
2. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu i korzystania z oferowanych przez niego funkcjonalności i usług elektronicznych.
3. Właścicielem (dalej: „Sprzedawca”) Sklepu jest firma NIKOS sp. z o.o. sp.k. Wieliczka, Sygneczów 1, o numerze KRS: 0000324298, NIP: 6020094728, REGON: 180401274, z którą skontaktować się można korzystając z adresu e-mail: sklep@horselinepro.pl
4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Dostępny jest na stronie internetowej Sklepu umożliwiając jego utrwalenie w dowolnej formie, za wyjątkiem działania czynników niezależnych od Właściciela i okresowych przerw konserwacyjnych.
6. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania jego zapisów.
7. Złożenie zamówienia w sklepie HorseLinePRO oznacza akceptację wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
8. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
9. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
10. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego oraz umożliwiają Klientom zapoznanie się z główną charakterystyką Towarów przed złożeniem Zamówienia.
11. Sklep może w dowolnej chwili zmienić asortyment oferowanych Towarów.
12. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
13. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób odpowiadający przepisom obowiązującego prawa i zapisami Regulaminu.
§ 2 Dane kontaktowe
1. Dane kontaktowe Sklepu HorselinePRO:
a. Adres Sprzedawcy: Sygneczów 1, 32-020 Wieliczka
b. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@horselinepro.pl
c. Numer telefonu Sprzedawcy: (+48) 607-526-952
d. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 09 1130 1150 0012 1298 8520 0001
2. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
3. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
§ 3 Definicje
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego HorseLinePRO,
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.horselinepro.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
7. Newsletter – usługa elektroniczna umożliwiająca dobrowolne przekazanie adresu e-mail w celu odbierania korespondencji marketingowej.
8. Zaufani Partnerzy – podmioty świadczące na rzecz Sprzedawcy usługi związane z działaniem Sklepu i jego funkcjonalnościami.
§4 Zasady korzystania ze Sklepu
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
2. Klient posiada możliwość Rejestracji w Sklepie. Rejestracja w Sklepie następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego – wraz z postanowieniami Regulaminu – udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży.
4. Po rejestracji w Sklepie internetowym Klientowi nie wolno przekazywać hasła osobom trzecim. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, którym Klient przekazał swoje hasło lub które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się hasłem do konta w Sklepie.
5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
6. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
§5 Zawarcie umowy sprzedaży
1. Zamówienia, czyli zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, można składać w następujący sposób:
a. poprzez zamówienie przez stronę internetową Sklepu,
b. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Klient może dokonać zamówienia po wcześniejszej rejestracji i zalogowaniu do Sklepu danymi podanymi w procesie rejestracji lub bez konieczności rejestracji i logowania w Sklepie.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie.
4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
6. Do zawarcia umowy Kupna Sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędny adres poczty elektronicznej lub nieodebranie przesłanej e-mailem informacji o potwierdzeniu lub wysłaniu Zamówienia. W każdym przypadku złożenia Zamówienia przez Kupującego sprzedaż będzie uznana za definitywną.
8. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie po wcześniejszym zarejestrowaniu i zalogowaniu się do sklepu lub bez rejestracji i logowania, po zaakceptowaniu Regulaminu oraz po potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
9. Zamówienie złożone w Sklepie jest ważne przez 5 dni. Jeśli w tym terminie zamówienie nie zostanie odebrane lub opłacone, niemożliwy będzie kontakt z Zamawiającym, Zamawiający otrzyma powiadomienie o ostatecznym terminie jego anulowania.
§6 Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące sposoby płatności, udostępnione przez Sklep z tytułu Umowy Sprzedaży:
a. płatność gotówką (tylko odliczone kwoty) przy opcji płatności za pobraniem,
b. płatność przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy: NIKOS sp. z o.o. sp. k., Sygneczów 1 32-020 Wieliczka, nr konta: 09 1130 1150 0012 1298 8520 0001
c. Szybka płatność online drogą elektroniczną - PayU
2. Termin płatności - w przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§7 Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich (przesyłka kurierska za przedpłatą lub pobraniowa).
2. Dostawa dostępna jest:
a. w cenie 14,90 zł dla zamówień o łącznej wartości produktów poniżej 149 zł (słownie: stu czterdziestu dziewięciu złotych) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przesyłana za pośrednictwem firmy DHL lub DPD,
b. w cenie 12,90 zł dla zamówień o łącznej wartości produktów poniżej 149 zł (słownie: stu czterdziestu dziewięciu złotych) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przesyłana za pośrednictwem firmy InPost Kurier,
c. w cenie 9,90 zł dla zamówień o łącznej wartości produktów poniżej 149 zł (słownie: stu czterdziestu dziewięciu złotych) do punktów odbioru Paczkomatu,
d. darmowa dla zamówień o łącznej wartości produktów powyżej 149 zł (słownie: stu czterdziestu dziewięciu złotych) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
e. dodatkowa opłata za przesyłkę płatną przy odbiorze to 5 zł (słownie: pięć złotych),
f. na terytorium Unii Europejskiej po wcześniejszym ustaleniu kosztów dostawy.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych; Sklep nie ponosi odpowiedzialności za paczki dostarczone po terminie z winy przewoźnika.
4. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji (wpłynięcia środków na konto Sklepu).
5. Wysyłka następuje po wcześniejszej zapłacie za Zamówienie złożone w sklepie; termin gotowości zamówienia do wysyłki to 3 dni robocze.
6. W przypadku braku produktu lub jednego z zamówionych produktów, czas oczekiwania na realizację zamówienia może ulec wydłużeniu, po wcześniejszym kontakcie Sklepu z Klientem.
7. W przypadku wysyłki przedpłaconej, gdy wysłany towar nie zostanie dostarczony do Klienta z winy Klienta (błędne dane, nieodebranie przesyłki od kuriera), ponosi on koszty ponownej wysyłki produktu.
8. W przypadku wysyłki pobraniowej, gdy wysłany towar nie zostanie dostarczony do Klienta z winy Klienta (błędne dane, nieodebranie przesyłki od kuriera), ponosi on koszty ponownej wysyłki produktu oraz koszów manipulacyjnych poniesionych przy pierwszej wysyłce, która nie została odebrana.
9. W przypadku gdy wysłany towar nie zostanie dostarczony do Klienta z winy Sklepu, Klient nie ponosi kosztów ponownej wysyłki zamówionych produktów.
§8 Reklamacje
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
b. Informacje te odnaleźć można pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§9 Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.
4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez Klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca Klientowi zapłaconą kwotę.
5. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:
a. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy;
b. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobą;
e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f. dostarczania prasy;
g. usług w zakresie gier hazardowych.
§10 Prywatność i wykorzystywane technologie
1. Sprzedawca zapewniając funkcjonalności i usługi elektroniczne związane ze Sklepem współpracuje z podmiotami zapewniającymi usługi m.in. w zakresie zapewnienia koniecznej infrastruktury, wsparcia technicznego, funkcjonalności związanych z realizacją i dostawą zamówień, rozwiązań informatycznych, analitycznych i marketingowych.
2. Użytkownik korzystający ze Sklepu generuje dane zapisywane na serwerze Sklepu, w tym numer IP czy rodzaj urządzenia końcowego. Dane te przetwarzane są w celach technicznych i statystycznych.
3. Sklep, jak niemal wszystkie strony internetowe, korzysta z plików cookies – małych plików zapisywanych w pamięci urządzenia końcowego. Użytkownik posiada w każdej chwili możliwość usunięcia tych plików, ustawienia przeglądarki w sposób uniemożliwiający ich zapis, a także zmiany preferencji dot. tych plików zapisywanych przez Sklep. Szczegółowe informacje w tym zakresie prezentuje Polityka prywatności.
4. Każdy Użytkownik posiada prawo modyfikacji swoich preferencji dot. zapisu plików cookies w pamięci jego urządzenia końcowego, a także możliwość wprowadzenia konfiguracji przeglądarki wykluczającej zapis takich plików.
5. Sklep korzysta z usług dostarczanych przez firmę Google, umożliwiających monitorowania aktywności użytkowników w zakresie związanym z przejściem na strony sklepu z wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google, a także z rozwiązań analitycznych zbierających dane dot. sposobów, w jakie użytkownik wchodzi w interakcje ze stronami Sklepu.
6. Sklep wykorzystuje pliki cookies o różnym charakterze:
Plik cookie | Opis | Czas zapisu | Typ |
PrestaShop-* | Plik cookie umożliwiający personalizację nawigacji użytkownika w witrynach Sklepu poprzez przechowywanie preferencji użytkownika między sesjami | 20 dni | Analityczny |
PHPSESSID | Plik cookie aplikacji PHP, służy do przechowywania i identyfikowania unikalnego identyfikatora sesji użytkownika w celu zarządzania sesją na stronie internetowej. To plik sesyjny, jest usuwany po zamknięciu przeglądarki. | sesja | Techniczny |
yottly-client-id | Plik cookie firmy Samba, umożliwiający lepszą prezentację oferty Sklepu | sesja | Marketingowy |
_ga_* | Plik cookie Google Analytics umożliwiający liczenie odsłon stron Sklepu. | 1 rok, 1 miesiąc, 4 dni | Analityczny |
_ga | Plik cookie Google Analytics,w sposób anonimowy umożliwia gromadzenie danych dot. odwiedzających, sesji i kampanii, śledzi korzystanie z witryny na potrzeby raportu analitycznego. | 1 rok, 1 miesiąc, 4 dni | Analityczny |
smvr | Plik cookies SALESmanago, umożliwia gromadzenie informacji o wizytach. | 1 rok, 1 miesiąc, 4 dni | Marketingowy |
smuuid | Plik cookies SALESmanago, umożliwia monitorowanie indywidualnych sesji na stronie w trakcie różnych wizyt. | 1 rok, 1 miesiąc, 4 dni | Marketingowy |
_smvs | Plik cookies SALESmanago, umożliwia gromadzenie informacji o źródle pierwszej wizyty na stronie. | 1 dzień | Marketingowy |
_fbp | Plik cookies firmy Meta, umożliwia gromadzenie i przechowywanie informacji o ruchu i interakcjach z platformy Facebook. | 3 miesiące | Marketingowy |
_hjSessionUser_* | Plik cookies Hotjar, umożliwiający właściwe przypisanie kolejnych wizyt do tego samego użytkownika poprzez unikalny identyfikator. | 1 rok | Analityczny |
_hjSession_* | Plik cookies Hotjar, umożliwia przypisywanie danych statystycznych do tego samego użytkownika na podstawie przypisanego mu identyfikatora. | 1 godzina | Analityczny |
_gcl_au | Plik cookies Menedżer Tagów Google, umożliwiający gromadzenie danych dot. efektywności reklam na stronach internetowych. | 3 miesiące | Marketingowy |
_gid | Plik cookies Google Analytics, przechowuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają z witryny internetowej, tworząc raport analityczny dotyczący wydajności witryny. Niektóre z gromadzonych anonimowo danych to liczba odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają. | 1 dzień | Analityczny |
_gat_gtag_UA_* | Plik cookies Google Analytics, wykorzystywany do przechowywania unikalnego identyfikatora użytkownika. | 1 minuta | Analityczny |
smg | Plik cookies SALESmanago, zapisywany w celu identyfikacji użytkownika. | 10 lat | Marketingowy |
_smfp | Plik cookies SALESmanago, zapisywany w celu identyfikacji użytkownika. | bezterminowy | Marketingowy |
_smvc | Plik cookies SALESmanago, zapisujący informacje optymalizujące caching | bezterminowy | Marketingowy |
lastExternalReferrer | Plik cookie firmy Meta, wskazuje ostatnią stronę odsyłającą użytkownika | bezterminowy | Marketingowy |
lastExternalReferrerTime | Plik cookie firmy Meta, wskazuje ostatnią stronę odsyłającą użytkownika | bezterminowy | Marketingowy |
SERVERID | Plik cookie ustawiany w celu optymalizacji obciążenia serwera. | sesja | Techniczny |
§11 Przetwarzanie danych osobowych i przysługujące wskutek tego prawa
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i regulacje prezentowane w Regulaminie.
2. Dane osobowe Klientów są za pośrednictwem Sklepu zbierane przez Administratora w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, są zbierane także w celach marketingowych.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy Sprzedaży. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę, ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji, poprawiania, żądania usunięcia danych, a także przeniesienia ich do innego podmiotu.
4. W zakresie związanym z realizacją Zamówienia bądź na podstawie wyrażonej zgody, dane Użytkownika, w tym dane osobowe, przetwarzane są na podstawie stosownej umowy przez:
a. Firmę BaseLinker sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław, KRS 0000795513, NIP 8971868567, REGON 383907714 - w zakresie związanym z realizacją zamówień.
b. Firmę DiffSolutions s.r.o., spółkę zarejestrowaną i działającą zgodnie z prawem czeskim, z siedzibą pod adresem Praha 10 - Dubeč, Nad mlýnským potokem 640/10, PSČ 10700, numer identyfikacyjny 24791288 - w zakresie związanym z realizacją usługi Newsletter.
c. Firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, Grunwaldzka 186, KRS 0000274399, NIP 779-23-08-495; będąca krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisaną do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012 – w zakresie usługi płatności elektronicznych.
5. Usługi kurierskie w zakresie dostawy zamówień realizują:
a. InPost Sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, KRS 0000543759, NIP: 6793108059.
b. Deutsche Post AG (Grupa DHL), Charles-de-Gaulle-Straße 20, 53113 Bonn, (numer KRS) HRB 6792 (sąd w Bonn), NIP DE 169838187.
c. DPD Polska sp. z o.o., ul. Mineralna 5, 02-274 Warszawa, KRS 0000028368, NIP:526-020-41-10.
6. W zakresie przetwarzanych danych Osobowych, Klient posiada prawo:
a. Zgłoszenia się do Administratora w celu potwierdzenia czy jego dane są przetwarzane, a jeśli ma to miejsce, Klient ma prawo: uzyskania dostępu do danych osobowych, otrzymania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta/Użytkownika albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach jakie przysługują Klientowi/Użytkownikowi na mocy prawa (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską, do uzyskania kopii swoich danych osobowych.
b. Żądania od Administratora sprostowania jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ma również prawo do żądania uzupełnienia swoich danych osobowych. Aby sprostować lub uzupełnić swoje dane osobowe, należy przesłać takie żądanie na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego.
c. Żądania usunięcia jego danych osobowych, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane, wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o zgodę Klienta/Użytkownika, wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania swoich danych w celach marketingowych, dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator.
7. Pomimo zgłoszenia przez Klienta żądania usunięcia danych osobowych w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Administrator może przechowywać pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne w celu zabezpieczenia interesu prawnego lub dla wywiązania się z obowiązku prawnego.
8. Klient posiada prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją. Klient/Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia swoich danych osobowych, gdy:
a. kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – Administrator danych osobowych ograniczy przetwarzanie Twoich danych osobowych na czas pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych,
b. przetwarzanie danych osobowych Klienta/Użytkownika jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych osobowych Klient/Użytkownik żąda ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
c. dane osobowe Klienta/Użytkownika przestały być potrzebne do celów przetwarzania, ale są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami prawnymi,
d. gdy Klient/Użytkownik zgłosił sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych – wówczas ograniczenie przetwarzania następuje do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione interesy po stronie Administratora danych osobowych są nadrzędne wobec podstaw wskazanych w sprzeciwie Klienta/Użytkownika.
9. Klient posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
§12 Opinie
1. Użytkownik zamieszczając opinię w witrynie www.horselinepro.pl, pod opiniowanym produktem w zakładce „Opinie”, akceptuje i wyraża zgodę na przestrzeganie poniższych punktów.
2. Przed opublikowaniem opinii musi zostać ona zatwierdzona przez moderatora. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do decydowania o odrzuceniu nadesłanych Opinii bez konieczności uzasadnienia.
3. Użytkownik oświadcza, że przesłana do publikacji Opinia jest wynikiem własnej pracy intelektualnej.
4. Opinia powinna:
a. być napisana w języku polskim z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny,
b. być subiektywną opinią każdego użytkownika, Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść,
c. zawierać imię i nazwisko osoby publikującej.
5. Opinia zostanie odrzucona w sytuacji, gdy:
a. jej treść rażąco działa na niekorzyść Właściciela Sklepu,
b. jest wiadomością SPAM,
c. nie dotyczy opisywanego produkty,
d. narusza obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, wzywa do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz zawiera treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propagujące przemoc, obrażające uczucia religijne lub dobre obyczaje,
e. zawiera treści reklamowe, komercyjne,
f. zawiera odnośniki do innych stron internetowych,
g. naruszają prawa patentowe, autorskie, tajemnice handlowe.
6. W momencie dodania opinii, osoba zamieszczająca ją udziela Właścicielowi Sklepu (NIKOS Sp. z o.o. Sp.k. Wieliczka, Sygneczów 1 , NIP: 6020094728, adres email: sklep@horselinepro.pl) nieograniczonej w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie i publikowanie opinii.
7. Właściciel Sklepu ma prawo do wykorzystywania opinii korzystając ze wszystkich znanych w chwili zatwierdzenia technik publikacji i rozpowszechniania, w tym w Internecie (posty, reklamy, strony internetowe, mailing, działania handlowe i promocyjne oraz inne) i trwałych materiałach reklamowych (katalogi, reklamy, ulotki, banery inne). Opinia może być podpisana imieniem lub imieniem i nazwiskiem osoby, która ją zamieściła.
8. W Sklepie https://horselinepro.pl/ publikowane są opinie zamieszczane przez użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi.
9. Opinie są weryfikowane pod kątem prawidłowości zamieszczenia przy zastosowaniu automatycznych mechanizmów weryfikacji, dostarczanych przez autora odpowiedniego modułu oprogramowania, a także okresową weryfikację administratora Sklepu.
10. Zamieszczający opinię odpowiada prawnie za zamieszczoną opinię.
11. Administrator Sklepu może kontaktować się z zamieszczającym opinię w celu weryfikacji prawidłowości i zgodności z prawem zamieszczenia opinii.
12. Wystawienie opinii w Sklepie nie jest obligatoryjne i nie ma wpływu na stosunek prawny między sprzedawca a kupującym.
13. W sklepie publikowane są wszystkie opinie wystawione zgodnie z prawem, a ocena wyświetlana przy produkcie stanowi średnią ocen wystawionych przez wszystkich użytkowników produktu, którzy wystawili prawidłowo opinię, od czasu uruchomienia modułu publikacji opinii na temat produktu.
§13 Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep nie ma obowiązku informować Klienta o zmianach w niniejszym Regulaminie.
3. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
4. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.